Preskoči navigaciju
integritet
integritet

DAW IntegrityLine

Težimo da kontinuirano unapređujemo svoje ponašanje, ali ponekad zavisimo od vanjskih i unutrašnjih impulsa da bismo otkrili potencijalna poboljšanja ili utvrdili da su promjene potrebne. Ako imate bilo kakve informacije za nas koje bi pojasnile nezadovoljstvo, nedolično ponašanje ili problem s usklađenošću, slobodno nam ih pošaljite.

Molimo vas da prilikom slanja prijava navedete imena i kontakt podatke. To se posebno odnosi na naše zaposlenike. Uvjeravamo vas da će prijavljene informacije biti tretirane u povjerenju i da će zviždači biti zaštićeni odgovarajućim mjerama.

Pored toga, anonimne prijave se mogu slati i putem našeg online sistema za zviždače (DAW IntegrityLine) - na više od 20 jezika. Ne postoji način da slijedimo primljene anonimne prijave. Sistem se također može koristiti da postavite pitanja o poslanim prijavama i za komunikaciju o poduzetim mjerama.

Za više informacija o DAW IntegrityLine, posjetite platformu direktno: daw.integrityline.com.


Žalbe vezane za povredu ljudskih prava ili okoliša

Žalbe koje se odnose na potencijalno kršenje ljudskih prava ili zaštite okoliša, kao i na rizike po ljudska prava ili okoliš koji proističu iz poslovanja naše kompanije, također se mogu podnijeti putem DAW IntegrityLine platforme.

Posvećeni smo pristojnim radnim uslovima i zaštiti okoliša – kako unutar kompanije tako i u našem nabavnom lancu. Vaše povratne informacije nam pomažu da otkrijemo probleme i uvedemo korektivne mjere ili poboljšanja gdje je to potrebno.

Za više informacija posjetite daw.integrityline.com i pročitajte pravila u nastavku:

Ko može podnijeti žalbu?

Žalbeni postupak je otvoren za svakog zaposlenog u našoj kompaniji i za treće osobe, posebno zaposlenike naših direktnih ili indirektnih dobavljača.

Kakve žalbe se mogu podnijeti?

Postupak podnošenja žalbe može se koristiti za prijavu svih vrsta povrede važećeg zakona i internih propisa naše kompanije. To se posebno odnosi na informacije o rizicima vezanim za ljudska prava i okoliš, kao i prekršaje u domenu zaštite ljudskih prava ili okoliša prouzrokovane našim poslovanjem ili poslovanjem nekog od naših dobavljača.

Kako se podnose žalbe?

Žalbe se mogu podnijeti putem našeg online sistema za zviždače na adresi: daw.integrityline.com. Žalbe se mogu podnijeti na više od 20 jezika, anonimno ili uz identifikaciju. Ako otkrijete svoj identitet, bit će poznat samo osobama koje prime i postupaju po prijavi. Čak i ako je prijava anonimna, moguće je postavljati pitanja i primati informacije o poduzetim mjerama preko posebnog, sigurnog kanala. Identitet zviždača je sveobuhvatno zaštićen tehničkim mjerama zaštite.

Osim toga, prijave se mogu primati i putem posebne e-mail adrese. Adresa je: compliance@daw.de.

Kako teče žalbena procedura?

Sve istrage se uvijek provode nezavisno, nepristrasno i pravedno. Istražne mjere se određuju po principu proporcionalnosti i moraju biti na odgovarajući način usmjerene na pojašnjavanje činjenica. Osobe kojima je povjereno vršenje istražnih radnji u obavezi su da sve informacije primljene u kontekstu interne istrage tretiraju kao povjerljive.

Nakon slanja prijave, svaki zviždač će dobiti potvrdu prijema najkasnije sedam dana nakon što se prijava zaprimi. Nakon toga se provjerava vjerodostojnost prijave. Ako je prijava vjerodostojna Odjel za upravljanje i usklađenost istražuje činjenično stanje, po potrebi uz učešće dotičnog odjela. Činjenice slučaja se raspravljaju sa zviždačem.

Ako se utvrdi prekršaj, poduzimaju se odgovarajuće disciplinske ili druge korektivne mjere kako bi se šteta za kompaniju, njene zaposlenike i/ili kupce spriječila ili svela na najmanju moguću mjeru, odnosno da se prekršaj ne bi ponovio.

Prijavljeni problemi mogu varirati u smislu opsega i složenosti. Zbog toga je teško odrediti rokove za trajanje istrage. Interne istrage se generalno provode što je brže i efikasnije moguće. Zviždač će biti obaviješten o trenutnom statusu istrage i poduzetim korektivnim mjerama po završetku istrage, u svakom slučaju najkasnije tri mjeseca nakon što zviždač podnese prijavu.

Djelotvornost navedene procedure se preispituje na godišnjem nivou, ali i po potrebi. Ako je potrebno, DAW će prilagoditi i izmijeniti proces kako bi ga učinio pristupačnijim za zviždače. Povratne informacije od zviždača su dobrodošle u tu svrhu.

Kontakt osobe za žalbeni postupak

Odjel za upravljanje i usklađenost je centralno odgovoran za naš žalbeni postupak. Pitanja i komentari na žalbeni postupak mogu se podnijeti na: compliance@daw.de.

Zaštita od otežanog položaja ili kažnjavanja

Nećemo tolerisati represivne postupke u našoj kompaniji u smislu odmazde, diskriminacije i disciplinskih mjera protiv osobe koja je dobronamjerno poslala prijavu. Smatramo da odmazda protiv zviždača predstavlja povredu usklađenosti koja će također biti sankcionirana. Ako bude potrebno, preduzet ćemo privremene mjere kako bismo zaštitili zviždača tokom trajanja istrage.

Isto očekujemo od naših dobavljača u slučaju da se radi o spoljnim zviždačima. Kodeks ponašanja za dobavljače sadrži odredbe u tom smislu.

Dokumentacija i publikacija

DAW redovno objavljuje informacije o broju primljenih žalbi koje se odnose na ljudska prava ili rizike po okoliš, povredama obaveza iz oblasti zaštite ljudskih prava i okoliša, kao i zaključke izvučene na osnovu prijava. Objavljene informacije su uvijek anonimne.